« Il est des choses qu'il vaut mieux entreprendre que refuser, quand bien même la fin risque d'être sombre. »
J. R. R. Tolkien
Insomnia
"Dès la première heure, j'avais posé ma candidature de flirt"/ Arsène Lupin
RSS
RSS

"Dès la première heure, j'avais posé ma candidature de flirt"/ Arsène Lupin
Jeu 30 Nov - 1:50
Arsenic Lapin
Arsenic Lapin
Gentleman Cambrioleur
Arsène Lupin
"Arsène Lupin, l'homme aux mille déguisements : tour à tour chauffeur, ténor, bookmaker, fils de famille, adolescent, vieillard, commis voyageur marseillais, médecin russe, torero espagnol!"
  • Rusé
  • Complexe
  • Séducteur
  • Calculateur
  • Généreux
  • Sombre
  • Chevaleresque
  • Manipulateur
  • Enfantin
  • Autoritaire
Un gentleman cambrioleur
Dommage, tout de même, de ne pas être un honnête homme…

Liste des RPs
En cours

Achevéstitre ft. ...
Jeu 30 Nov - 1:57
Arsenic Lapin
Arsenic Lapin

Murasaki Shikibu

by Artist

Lyrics go here. I styled this one to use big blocks of lyrics without line breaks, instead of the traditional poem format. Feel free to edit that to your liking. Different strokes and all that.

John Watson

by Artist

Lyrics go here. I styled this one to use big blocks of lyrics without line breaks, instead of the traditional poem format. Feel free to edit that to your liking. Different strokes and all that.

Puss in the boots

by Artist

This is an example of a song title that's long enough to force a line break on the page.It looks good on two lines, imo, but I am a sucker for consistency so I reduced the letter spacing on the h1 tag. Adjust that number (the lower the number, the smaller the gap between letters, and vice versa) until it makes you happy.

Sherlock Holmes

by Artist

Alfred de Musset

by Artist

Isidore Lucien Ducasse

by Artist

Page 1 sur 1